5 клас

09.04.2020. Четвер

Адреса: antoninadavidova1@gmail.com

Тема:Фах історика.Видатні українські історики.

§23. Опрацювати параграф Виконати письмово    завдання  2,3 на стор. 164 , сфотографувати та вислати за адресою.


Тема: Тематичне оцінювання з теми: "Історія України в пам'ятках"


Виконайте тестову роботу за посиланням: ТУТ


16.04.2020. Четвер


Практичне заняття №7. 

Тема:  І словом і пензлем, або чим відрізняється наукове й мистецьке осмислення минулого.



1. Завдання "Редактор". Уважно прочитати текст у підручнику на стор. 167, потім закрити підручник і в поданому тексті виправити допущені помилки.  неправильно вжиті слова записати у зошит і через дефіс записати правильні ( у стовпчик)., сам текст не переписувати.

Текст для вправи «Редактор»

Леся Українка – творче ім’я видатної української письменниці Людмили Петрівни Косач (1865–1913). До літературної творчості Леся взялася не досягши й дванадцятирічного віку. Чудово грала на фортепіано й мріяла про хореографічну кар’єру. Проте через хворобу мусила відмовитися від чотирьох  улюблених занять. Натомість наполегливо вчилася. Вільно володіла двома мовами.
Романи  Лесі Українки належать до найдосконаліших творів світової літератури. Та мистецтво пензля – не єдина царина, до якої докладала праці Леся Українка. З надзвичайним завзяттям бралася вона до справ_суспільного  життя тогочасної України. І завжди – чи то співпрацюючи з українськими газетами й журналами, чи то клопочучись про створення музеїв для народного читання – виявляла твердість характеру й несхитну волю до чину.
2.Відповісти на запитання. На основі оповідання "І все-таки до тебе думка лине..." (стор. 167-169) - Що було Для Лесі Українки джерелом наснаги й творчості? 
Виконане завдання вислати на електронну скриньку.


23.04.2020. Четвер

Тема: Садок вишневий коло хати, або що визначало впродовж історії заняття мешканців українських сіл.

Опрацювати §25. У зошиті виконати завдання 3 стор. 178.

Виконане завдання вислати на електронну скриньку.


30.04.2020. Четвер

Тема: За міськими брамами, або як упродовж історії змінилося життя в містах.

Опрацювати §26. Виконати завдання  5 на  стор.185 у підручнику -  на 

контурній карта "Історико- географічні регіони України" підкреслити різними кольорами: 

1.Міста- мегаполіси України.

2. Міста - сучасні обласні центри.

3. Міста у вашій області.

Тема:У се має минуле, або як винаходи змінюють буденне життя.

Опрацювати §27. Завдання 3 на стор.193.

Виконані завдання вислати на електронну скриньку.

07.05.2020. Четвер

Практичне заняття №8 

Тема: Подорож триває, або пригадаймо найважливіше.

Опрацювати §29. 

Виконати завдання на стор. 204.     Ситуація 1.     Ситуація 3. 

Виконане завдання вислати на електронну скриньку.


14.05.2020. Четвер

Тематичне оцінювання з тем: "Дослідники історії. Усе має минуле"

Тести ТУТ


21.05.2020. Четвер
Тема: Світло науки та знання, або Якою впродовж історії була освіти і як наукові знання впливали на буденність.

Опрацювати  §28. Виконати завдання 2 стор. 201. (оцініть себе) письмово.




Виконане завдання вислати на електронну скриньку.






Немає коментарів:

Дописати коментар